- 29 november 2017
- | 5 min. leestijd
- | Bron: T.I.M.

DE SERVICEMANAGER ALS 'EEN BURGEMEESTER IN OORLOGSTIJD'
'It's the little things done, that make big things happen'
Teammanager is een ervaringsvak, geen managementboek kan daar tegenop, weet Berrie Weijenberg. Als beroepsmilitair bij de landmacht was hij verantwoordelijk voor de medische apparatuur en energievoorziening van een veldhospitaal in Kroatië en Bosnië. Nadat hij in het leger de hbo-opleiding Medische Techniek had afgerond, maakte hij in 2001 de overstap naar Roche Diagnostics, waar hij sinds sinds 2006 leiding geeft aan teams van field service engineers en applicatiespecialisten. Vergelijkend met zijn vroegere ervaring vertelt hij: “Je moet iets hebben met de patiënt, anders red je het niet."
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer