- 23 juni 2026
- Door De redactie
- | Bron: Artsenkrant
Alarmfase van het nationaal ozon-en hitteplan geactiveerd
De Risk Management Group activeert de alarmfase van het nationaal ozon- en hitteplan. Dat is beslist na een vergadering met het Nationaal Crisiscentrum, de FOD Volksgezondheid, het KMI en andere partners.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.