'Groot deel patiëntenklachten gaat niet over zorgkwaliteit'

'Groot deel patiëntenklachten gaat niet over zorgkwaliteit'  

Steeds meer artsen worden in het werkveld geconfronteerd met verschillende vormen van conflict. Patiƫnten zijn bijvoorbeeld niet tevreden over de werkwijze, diagnose of communicatie van een specialist, wat de relatie tussen arts en patiƫnt ernstig kan verstoren. In uitzonderlijke gevallen komt het tot agressie. Hoe kunnen artsen en ziekenhuizen het best met een conflict omgaan?

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Lubritechnics 

Lubritechnics maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.