TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN

EEN NIEUWE MERKSTRATEGIE GEWIJD AAN LCV'S: TOYOTA PROFESSIONAL

Toyota Professional
Introductie van nieuwe Proace City breidt Toyota’s aanbod van lichte bedrijfswagens uit naar segment van compacte bestelwagens

Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Toyota is m.a.w. een echte businesspartner geworden met een LCV-gamma van drie stevige producten (Proace, Proace Verso en Hilux) plus de nieuwe Proace City die gelanceerd wordt in maart 2020 maar reeds in avant-première te bewonderen zal zijn op de Brussels Motor Show. Geïnteresseerden kunnen zelfs al een superdeal doen aan nooit geziene saloncondities!

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Lubritechnics 

Lubritechnics maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.